Personal training

Geplaatst door op in Stap2: Training
  • Lettergrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 3861

En dan gaat het gebeuren. Een of twee keer een uur in de week kom je naar Paterswolde om daar heel en alleen te trainen onder begeleiding. Je bent de enige in de zaal en er wordt alleen heel gericht met jou gewerkt. Niemand anders bemoeit zich er mee of ziet waar je mee bezig bent.

De oefenstof wijzigt elke keer om het attractief te houden en verveling te vermijden. Je kunt een bepaalde spiergroep op zoveel verschillende manieren trainen....

Uiteraard zijn alle apparaten aanwezig die je in elke sportschool aantreft. En soms wordt daar ook gebruik van gemaakt. Maar vaker nog wordt terug gegrepen op simpele middelen als een kettlebell, gewichten, touwen, plio bankjes, een bal en andere zaken die ervoor zorgen dat de juiste spieren op de juiste manier aan het werk worden gezet. De trainingen worden zowel binnen als buiten gedaan. Met de crossfiets het veld in of hardlopen in het bos behoren allemaal tot de mogelijkheden.

Ook is er een Outdoor Battlefield waar je in de touwen kunnen hangen, sleeptrainingen kunt doen en een Cavecage voor indoor trainingen staat op stapel.

b2ap3_thumbnail_personal-training.JPG

Elke maand wordt alles weer opgemeten en wordt gekeken of de gestelde doelen bereikt gaan worden. De vorderingen worden nauwkeurig bijgehouden en met je besproken. Het kan zijn dat op basis van de resultaten de oefeningen worden aangepast.

Eet- en drinkadviezen zijn in mijn optiek het allerbelangrijkste om resultaat te creëren.  Dat is stap 1.

De frequentie van trainen kan worden aangepast. Uiteraard ben jij zelf degene die het allemaal moet uitvoeren, maar we gaan er van uit dat als je eenmaal instapt, er ook een motivatie is om er maximaal resultaat mee te behalen.

Reageren uitgeschakeld door auteur.